Аналіз Львівського облводресурсів про роботу зі зверненнями громадян у ІІ кварталі 2015 року

Аналіз Львівського облводресурсів про роботу зі зверненнями громадян у ІІ кварталі  2015 року
1. Статистичні дані щодо кількості звернень громадян, поданих на особистому прийомі та надісланих поштою, порівняно з показниками за попередній рік:
 

  ІІ кВ. 2014 р. ІІ кВ. 2015 р.
від Адміністрації Президента України 0 0
від Верховної Ради України 0 0
від Кабінету Міністрів України 0 0
від інших органів 28 42
безпосередньо від громадян 40 23
Всього звернень: 68 65
 з них  колективних звернень 5 (7%) 7 (11%)

Всього, з урахуванням колективних звернень, до організацій Львівського облводресурсів у ІІ кварталі 2015 року звернулось 396 громадян, у тому числі сім колективних звернень.
 
2. Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян за звітний період:
 

  ІІ кВ. 2014 р. ІІ кВ. 2015 р.
охорона природи, земельні відносини (відновлення та використання водоймищ, розчистка річок та каналів, облаштування захисних смуг, берегоукріплення, оренда земель водного фонду, дозволи на спецводокористування, забезпечення питною водою 54 50
інші питання ( оренда ставків, надання інформації, загроза затоплення житлових будинків та інше) 14 15
 

3. Структура звернень за їх видами:
 

  ІІ кВ. 2014 р. ІІ кВ. 2015 р.
заяви (клопотання) 67 64
пропозиції (зауваження) 0 0
скарги 1 1
інформаційні запити 10 14

 
4. Дані аналізу звернень за місцем проживання заявників
90 % заявників, що надіслали свої звернення, проживають переважно у сільській місцевості, містах районного та обласного значення. Переважна кількість звернень, традиційно стосувались питань охорони природи – захисту територій від паводків, будівництва дамб, укріплення берегів річок, порушення вимог земельного та водного законодавств, стану природного навколишнього середовища та ін.
Звернення розглянуті у терміни, визначені законодавством, та надані обґрунтовані відповіді заявникам.
 
 

   

Copyright Львівське облводресурсів, 2016